Uw mening telt
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Geef uw suggestie, klacht of compliment dus altijd aan ons door!
Klacht:
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Spreek ons daarover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen.
Advies van TIP:
Komen we er niet uit, dan kunt u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Die kan u advies geven over welke stappen u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen. U doet dat via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl.
Klachtenregeling:
U kunt vervolgens uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Die opereert als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Geschil:
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dat kost €75,-. Bij de geschilleninstantie wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. Die geeft een bindend oordeel over uw klacht. .
Meer informatie:
Voor onafhankelijke informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl.